Ilgų, daug valios, ryžto, pastangų pareikalavusių mokslo metų pabaiga birželio 21 dieną vainikuota ilgametes tradicijas turinčiu, svarbiu visai gimnazijos bendruomenei, o šiemet dar ir jubiliejiniu renginiu- 55-ąja gimnazijos Garbės diena.
Gegužės 23- iąją penkiolikai gimnazijos dvyliktokų nuaidėjo paskutinis skambutis, toks savas, tiek metų kvietęs į pamokas, minučių tikslumu reguliavęs gyvenimo ritmą. Šį pavasarį į savarankišką gyvenimą išlydėta jau 64- oji mūsų mokyklos abiturientų laida.
Gerb. mokytojau,
Esate korepetitorius, laisvai samdomas mokytojas ar ketinate tokiu tapti?
Primename, kad korepetitoriai ir laisvai samdomi mokytojai turėtų įregistruoti individualią veiklą[1] arba įsigyti verslo liudijimą[2]. Tai padaryti galima paprastai, prisijungus prie Mano VMI, o jei reikia specialisto pagalbos - atvykus į bet kurį valstybinės mokesčių inspekcijos (toliau – VMI) aptarnavimo padalinį.
Jei veiklą registruosite savarankiškai, Jums padės VMI parengti vedliai. Juose žingsnis po žingsnio paaiškinama kaip įsigyti verslo liudijimą ir kaip įregistruoti individualią veiklą.
Mokytojams aktualią informaciją apie individualios veiklos vykdymą galima rasti leidinyje čia.
VMI Jūsų patogumui sukūrė ir dar vieną e. paslaugą — virtualų buhalterį i.APS. Tai nemokama supaprastintos buhalterinės apskaitos programa, kuria naudotis gali tiek vykdantys individualią veiklą pagal pažymą, tiek dirbantys su verslo liudijimais. Daugiau informacijos rasite čia.
Savarankiškai aktualią informaciją galite rasti adresu www.vmi.lt. Pasikonsultuoti su VMI specialistais Jus dominančiais mokesčių klausimais galite telefonu 1882 arba +370 5 260 5060. Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi ir saugomi 5 metus.
[1] Švietimo veikla pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių 2 red. ‒ 85** kodas
[2] Veiklos rūšis -103 Kvalifikacijos tobulinimo ir papildomo mokymo veikla
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _